perjantai 15. heinäkuuta 2011

Fri-day free-day

Vihdoin kotona. Oltiin saatu uudet naapurit seinän taakse! Ne oli mukavan oloisia ja näköisiä hippejä. Niitä oli kyllä kolme, mut luulen ettei ne kaikki sinne mahdu. Minä tietysti olin tosi edukseni ja niin hämmentynyt etten ees tajunnut esittäytyä. "Ai oottekste muuttanu tähän naapuriin vai? Kiva ... Tervetuloa vaan!" Ehkä mahdollinen noiden kanssa hengailu auttaa mun kommuunihaaveiluun.

Porissa tuli kuvattua valtavasti, joten tässä olis nyt ensimmäiseksi kuvia viime perjantailta:











Parnell'sin edessä hengailu kolmen aikoihin yöllä (ja viimeisestä naamasta päätelleen pienessä sievässä) on ilmeisesti ihan jees, kun sitä tulee harrastettua aina silloin tällöin. "Kenellä on jatkot?" Ja musta on huvittavaa, että oon leikannut noi shortsit iskän vanhoista farkuista neljä vuotta sitten. Ei ollut silloin muotia se!
Nyt kello on liikaa ja pitää mennä sanomaan pikkuveljelle että painuu nukkumaan, koska me mennään huomenna vesipuistoon. Oon salaa innoissani, paljon liukumäkiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti